Rugaciunea - cererea de ajutor de la Dumnezeu


Iisus Hristos a invatat pe ucenicii sai cum sa se roage si anume rugaciunea Tatal nostru. La biserica se gasesc si acatiste. Eu am citit acatistul Maicii Domnului "Grabnic ajutatoare" timp de 40 de zile si am simtit ajutorul in familia noastra. Ma rog zilnic rugaciunea Tatal nostru si rugaciunea inimii: "Doamne Iisuse Hristoase fiul lui Dumnezeu miluieste-ma pe mine pacatosul" dar mai des spun "Doamne Iisuse Hristoase miluieste-ma". Rugaciunea m-a ajutat de multe ori. Am primit raspuns la rugaciunile mele, Dumnezeu mi-a aratat ca exista. Daca inca aveti indoieli, incercati sa va rugati zilnic si e posibil ca Dumnezeu sa vi se arate si dumneavoastra. La predica parintele spunea: "Cu noi este Dumnezeu". Se si canta la biserica aceste cuvinte. Deci chiar daca uneori va fi mai greu, totusi va fi bine, cu noi este Dumnezeu. Acest gand aduce liniste, aduce intr-o oarecare masura sanatate sufleteasca. Gandurile noastre pozitive ne ajuta sa fim sanatosi sufleteste. Si bineinteles sa iubim asa cum ne indeamna Hristos, sa ne iubim aproapele ca pe noi insine. Cred ca si practicarea ahimsei ajuta la a avea o stare buna de sanatate sufleteasca. Ahimsa reprezinta un comportament pasnic fata de toate vietuitoarele, deci presupune un regim vegetarian. Practicarea unui comportament pasnic aduce pace sufleteasca. Doamne ajuta sa fiti bine, sa aveti o viata frumoasa, sa va indrume Dumnezeu catre ceea ce vi se potriveste. Numai bine.

Comments