Religia crestina - un drum de urmat ce ne da speranta

Gandindu-ma in trecut, atata timp cat am mers la Biserica si m-am si spovedit la un duhovnic, viata mea a fost ferita de probleme destul de mult. Am mers cand eram mic iar apoi nu am mai mers. Abia la varsta de 24 de ani, dupa ce am avut niste probleme serioase de sanatate m-am gandit sa ma duc la Biserica si sa am un duhovnic. Duhovnicul a fost un sprijin bun si a reusit sa imi schimbe starea de spirit, a fost mereu disponibil si am avut ce invata de la el. In special am invatat sa fiu mai recunoscator. Nu stiu daca stiti despre un studiu al unui doctor japonez asupra apei. El a ajuns la concluzia ca gandurile si cuvintele noastre schimba structura apei din apropierea noastra. Asadar in acest experiment au fost scrise anumite cuvinte pe niste etichete si lipite pe borcane in care era apa, sau au fost folosite anumite cuvinte in apropierea apei. Apoi doctorul a fotografiat la microscop cristalele de apa. Cel mai frumos cristal era al apei expus la cuvintele iubire si recunostinta. Recunostinta stim ca este importanta, insa acest studiu ne arata si el acest lucru. Cel ce nu este recunoscator, nu are pace in suflet. Recunostinta deci ne ajuta sa avem pace. La un moment dat, in urma unei neantelegeri cu duhovnicul nu m-am mai dus la el si la scurt timp au aparut niste probleme, dar rugandu-ma , straduindu-ma sa iubesc si poate nu intamplator si vorbind la telefon cu duhovnicul pana la urma problema s-a rezolvat si am decis sa ma intorc la el sa ma spovedesc. Religia crestina ne invata multe lucruri bune. Ne invata ca cea mai importanta este iubirea, nu cele materiale, si constientizand acest lucru ne dam seama ce putem face cu viata noastra pentru a avea o stare sufleteasca buna si sa nadajduim ca facand cele bune aici ne va fi bine si dupa ce viata noastra pe pamant se va termina. De asemenea ne invata sa fim modesti, nu lacomi, sa fim blanzi si sa ne iubim chiar si vrajmasii, facand bine chiar si celui ce ne face rau. Traim intr-o tara in care sunt multi oameni credinciosi si cred ca acest lucru este un motiv de bucurie, avem pace si fericire in vietile noastre si aceastea sunt mai importante decat bogatia materiala. Deci, cred ca se poate trage concluzia ca avem de ce spera la un viitor frumos mergand pe calea pe care ne-a invatat Iisus sa mergem. Ce pot sa spun este ca incercand sa iubesc mai mult, au aparut in viata mea evenimente ce m-au ajutat sa fiu fericit. Doamne ajuta

Surse web:

https://adevarul.ro/locale/cluj-napoca/studiul-controversat-despre-apa-realizat-cercetator-japonez-are-puterea-magica-pastra-informatia-1_5a293f335ab6550cb8f3441d/index.html
data accesarii site-ului: 25.10.2020

Comments