Apel pentru medici

Buna ziua. Am scris acest articol in special pentru medici, din dorinta de a primi din partea acestora un tratament cu cat mai putine efecte secundare, daca se poate, chiar deloc. Cand mergem la farmacie, majoritatea medicamentelor sunt chimicale...si s-au lasat deoparte plantele medicinale. Mai sunt unele efecte secundare si din partea plantelor din cate am inteles....dar eu cu cele pe care le-am folosit pana acum nu am avut probleme. Nu mi se pare normal sa stam sa asteptam nu stiu cat timp pana cand eu stiu...cineva din strainatate...mai inventeaza cine stie ce medicament. Probabil se mai incearca si la noi gasirea de solutii dar nu am auzit de prea multe vesti imbucuratoare in acest sens. Avand in vedere ca plantele medicinale nu au riscuri mari la folosire, ma gandesc ca ar fi util ca medicii nostrii sa le acorde mai mare importanta. Sunt multe persoane bolnave la noi in tara si avem nevoie de medici bine pregatiti care sa depuna efort pentru noi. Sper sa fie si medici printre cei ce citesc acest articol si sa fie impulsionati sa faca ceva in acest sens. Va invit sa cititi si urmatorul articol de la linkul de mai jos, despre un studiu in ceea ce priveste relatia dintre alimentatie si sanatate. Nu mi se pare frumos, dar poate ca exista o lipsa de incredere, ca biserica si medicii nu coopereaza...dar din ce am citit si incercat...postul...deci abtinerea de la consumul de produse animale...ne ajuta sa fim mai sanatosi.
Va multumesc, multa sanatate.
Recenzie la cartea "Studiul China" scrisa de Thomas Colin Campbell si Thomas M. Campbell II - o carte despre alimentatie, cauza unor boli este alimentatia gresita

Comments