Beneficiile abstinentei sexuale cand suntem singuri

Este frumos sa avem o relatie cu cineva, o relatie de iubire ne aduce multa fericire in vietile noastre. Insa, daca sunteti singur/a, din punctul meu de vedere este bine ca cel putin uneori sa fiti abstinent/a, deoarece asa va veti simti mult mai bine. E adevarat ca pentru a face acest lucru mai usor, este bine sa postiti (alimentatie vegana) sau sa nu mancati carne deloc pentru o perioada. Alimentele de origine animala, dar carnea in mod special, amplifica instinctul sexual prea mult din ce mi-am dat seama. Este bine sa mancati putin, nu neaparat in fiecare zi, daca vreti ca instinctul sexual sa nu mai fie....aproape deloc.
Post cu apa am tinut maxim 2 zile insa este nevoie de atentie, este posibil ca pentru unele persoane sa fie prea mult 2 zile, daca nu au mancat in ultimul timp alimente ce fac bine la sanatate. Abstinenta m-a ajutat sa am o memorie mai buna, sa simt ca sunt ceva mai puternic si sa am o stare de spirit mai buna, mai vesela. Va urez numai bine

Comments