Despre efectele negative ale medicamentelor anti-psihotice

Buna ziua. As vrea sa scriu despre efectele negative ale medicamentelor anti-psihotice, intr-un fel pentru a ma apara, avand in vedere ca am o problema pe psihic. Problema mea psihica pe scurt poate fi descrisa ca auzirea unor voci care nu imi dau seama prea bine daca vin din interior sau exterior dar e clar ca ceilalti din jurul meu nu le aud, ci doar eu. Acestea uneori repeta ce gandesc eu, alte ori ma injura, alte ori ma lauda in mod ironic din ce sesizez eu. Si se pare ca in oarecare masura sunt un pic obligat sa vizitez un medic psihiatru. Acesti medici mi-au dat in majoritar medicamente care mi-au daunat foarte mult. Rispolept de exemplu accentua foarte mult vocile care le auzeam. Deci nu ajuta, ci dauna mult mai mult. Chiar simteam o stare mare de teama in acel moment. Si olanzapina nu e ok deloc. Simteam ca imi strica creierul de imi venea sa imi iau viata. Cum pot medicii acestia sa dea astfel de medicamente. Mai si scrie in prospect ca aceste medicamente pot da ganduri de sinucidere. Deci daca au efecte de genul acesta, de ce le mai dau pacientilor? Pe langa aceste efecte daunatoare asupra mintii imi mai afecteaza si vezica urinara ca nu mai puteam nici macar sa stau la coada la magazin sa imi cumpar de mancare. E adevarat ca un medicament numit INVEGA a avut un efect ceva mai benefic asupra mintii(desi nu sunt convins in totalitate de acest lucru, am simtit unele lucruri ciudate la creierul meu cand am luat....o pastila rupta intr-adevar...) dar tot imi afecta vezica urinara. Deci practic medicii psihiatrii, din punctul meu de vedere, nu isi fac treaba bine. Isi pun speranta in tot felul de inventii din laborator si ignora plantele medicinale care nu cred ca au efecte daunatoare atat de mari. Este o situatie nefericita...poate alte boli sunt mai usor de tratat. Am vrut sa prezint aceasta situatie....sa fac macar ceva...sa nu stau asa cand se intampla astfel de lucruri.
Peter Breggin, un medic psihiatru din SUA care a studiat la Harvard, prezinta tocmai acest fapt ca medicamentele anti-psihotice sunt daunatoare si propune terapia prin refacerea legaturilor din interiorul familiei, comunicare si iubire. Dupa ce a stat de vorba timp de 2 ore cu un pacient ce suferea de schizofrenie, pacientul nu a mai auzit voci. Din experienta personala pot sa spun ca atunci cand am lucrat de proba undeva timp de 5 zile, auzindu-i pe cei din jur cum vorbesc si vorbind si eu cu ei aproape m-am vindecat. Cred ca e necesar ca medicii sa fie mai deschisi la nou, la alte solutii mai bune. Postez mai jos un videoclip cu doctorul Peter Breggin si un alt videoclip cu un caz de vindecare de schizofrenie prin alimentatie raw vegana. Daca incearca cineva aceasta dieta, din punctul meu de vedere, e nevoie sa fie acordata atentie si consumului de grasimi, unele persoane neglijeaza aceste lucruri. Masline, seminte de floarea soarelui, de in, avocado, nuca de cocos...etc. Eu mananc multe fructe, legume, verdeturi si seminte si nuci dar si destule grasimi. M-a ajutat aceasta dieta sa imi treaca niste extrasistole de la inima, sa fiu mai vesel si mai increzator in mine. Am inceput de aproximativ 4 luni jumate sa mananc asa si desi nu m-am vindecat, dieta aceasta m-a ajutat sa rezist problemei pe care o am si sa fiu optimist.



Comments