Mă cam doare când mă uit la problemele de sănătate din lume



Nu am toate soluțiile. Dar, gândiți-vă la acest lucru, vă rog, la cum cred că este înțelepciunea acestei lumi, în ceea ce privește blândețea și sănătatea. Este un sistem imunitar, o apărare a fiecărei ființe. Dacă creăm suferință pentru o ființă, vom suferi și noi ... mai puțin ... sau ... mai mult ... în funcție de câtă suferință creăm, așa ceva. A fi cât se poate de blânzi ne va ajuta să fim mai sănătoși și mai fericiți
Știti ce este ahimsa? Ahimsa este practica non-agresivității, a păcii față de toate ființele, chiar și față de insecte sau plante. Există unele religii, cum ar fi religia jaina, care are ca unul dintre principiile sale ahimsa. Jainii sunt atenți atunci când merg să nu calce insecte. Cei care practică ahimsa nu mănâncă carne sau ouă. Există studii care au descoperit că cei ce consuma carne prezintă un risc crescut de cancer. Organizația Mondială a Sănătății spunea acum câțiva ani că riscul de cancer de colon crește cu 18% dacă se consumă carne procesată. Carnea procesată este cea care a fost tratată într-un fel pentru a fi conservată sau pentru a-și schimba gustul: șuncă, salam, conserve de carne, cârnați. Un studiu al Universității Harvard a concluzionat că consumul unei porții de carne roșie în fiecare zi în adolescență crește riscul de cancer mamar pre-menopauză cu 22% și aceeași cantitate de carne la vârsta adultă crește riscul de cancer mamar cu 13%. Studiile efectuate în Anglia sau Germania au arătat că probabilitatea ca vegetarienii să facă cancer este cu aproximativ 40 la sută mai mică decât cei care mănâncă carne, cele mai frecvente forme fiind cancerul de sân, prostată și colon.

Puteți citi o recenzie a cărții „Studiul China” scrisă de Thomas Colin Campbell și Thomas M. Campbell II - o carte despre alimentatie, cauza unor boli este alimentatia gresita
http://insanatosire.blogspot.com/2020/06/recenzie-la-cartea-studiul-china-scrisa.html

Ceea ce am observat din propria experiență este că atunci când am mâncat carne îmi era mai greu să fiu liniștit, am devenit mai agresiv în relațiile cu membrii familiei mele. Carnea m-a făcut să mă comport diferit decât atunci când nu mâncam animale. Deci, nu numai sănătatea fizică suferă din cauza consumului de carne, ci și a noastră, a sufletului nostru, a ceea ce simțim. Ahimsa, comportamentul pașnic față de toate ființele, cred că ne salvează. A fi pașnici cu animalele face sa fie mai ușor să fim pașnici cu oamenii. Există pace în corpul nostru și atunci este mai ușor să o manifestăm în relațiile noastre cu oamenii și alte ființe. Dacă includem multe fructe și legume crude în dieta noastră, suntem în mare parte sănătoși fizic. Este interesant de citit și o puteți găsi pe internet, Evanghelia păcii lui Isus

Bibliografie
https://www.bustle.com/articles/137865-8-reasons-meat-is-bad-for-you-yes-even-chicken?fbclid=IwAR1uCuIpKatIxQI9T4zUHDFuTsKbARa7UCMWwyZ6QTpZDhTJ_CxPgBCfkiA

data accesarii site-ului: 14.06.2020

Comments