Cred ca lumea in care traim este pentru cei carora le place aici



Buna ziua. Va place lumea in care traim? Mie nu imi place. Dar probabil sunt oameni carora le place sa traiasca aici pe Pamant, altfel....de ce ar mai exista acest Pamant? Mie nu imi place ca se gaseste uneori greu un loc de munca, locurile de munca sunt cum sunt, nu sunt distractie sau fericire. Deci daca in fiecare zi sunt ore in care nu ma simt bine...nu imi place aici pe Pamant. Mai apar si boli si alte probleme. Pericole nu sunt multe sa spun, dar sunt multe probleme....care nu sunt neaparat cine stie ce pericol. Dar nu simt fericire sau stare de bine. Scrieti va rog la comentarii daca va place aceasta lume sau nu, cu cateva detalii. Daca nu va place, fiti va rog amabili, nu scrieti injuraturi, scrieti un comentariu amabil sau mai multe. Scria intr-o carticica de intelepciune chineza ca daca nu suntem amabili, vom intalni numai obstacole, asa ca....hai sa fim...amabili.
Mi-a spus un domn pe care nu il cunosteam..cand eram undeva in oras...ca daca am comunica bine...multe probleme ar putea fi rezolvate...

Comments