Mai mult aer


Autorul pozei il vedeti pe aceasta pagina: https://pixabay.com/images/id-1245677/

Eram azi in casă, nu ma simteam bine...si m-am intrebat de ce nu mă simt bine. Mi-am dat seama că am nevoie de mai mult aer. Asa ca acum sunt in camera mea, este o fereastră deschisă si ma simt mai bine. Puteti merge des in parcuri sau, cand aveti timp, la munte sau la mare. Cand săpam pentru un zid langă casă, am simtit la un moment dat ca din pamant iese aer, un gaz, poate oxigen, poate alt gaz si m-am simtit mult mai bine decat cu cateva secunde inainte. Poate aveti nevoie de mai mult aer si dumneavoastra. Puteti gasi mai mult aer si cred ca va va ajuta sa aveti mai multa pace in suflet. Ieri am stat cu picioarele goale pe pamant, in gradină, si am simtit o pace pe care nu am mai simtit-o de mult. O zi bună :) si fericită

Comments