Sa fim dinou copii



Ninge peste nori cu flori
Printr-un nor de stea cuminte
Si ne-ntoarcem de cu zori
Printre stoluri de cocori

Cand eram copil de-o schiopa
Ma luptam cu norii-n joaca
Si zburam pana la stele
Prin cararea varstei mele
Alegeam o stea mai noua
Si o-mbracam in strai de roua
Si-o rugam sa-mi ocroteasca
Joaca mea copilareasca

Zbor de cantec luminos
Peste ganduri si cuvinte
Ntoarce vremea inainte
Cu fuior de vis frumos
Anii au trecut si iata
Astazi joci cu mine-odata
Si ma-nveti sa zbor cu gandul
Primaveri si veri de-a randul
Pana cand voi fi cu stare
Sa-mi aleg din carul mare
Sau din nestiute stele
Steaua visurilor mele

Cum ajungem dinou copii?
Ajungem sa fim diunou copii prin dorinta de a fi dinou puri, prin dorinta de a ne juca, de a face ce ne place, chiar daca avem un loc de munca. Sa ne dorim ce ne doream cand eram copii, ne doream sa avem un loc de munca care sa ne placa, ne gandeam....unii sa fim fotbalisti...oricum eu nu ma gandeam prea mult la viitor. Dar ma jucam mult. Deci, sa ne jucam mult cred ca ajuta. Ajuta sa nu mai mancam animale, mie imi placeau animalele mult cand eram mic, am avut si cocos si gaina, chiar daca eram si sunt la oras si mi-a parut rau cand au fost dusi la tara si cocosul a fost mancat. Sa simtim cum simteam. Sentimentele pe care le aveam cand eram copil erau frumoase, cred ca si ale voastre erau frumoase si erati mai fericiti ca acum.
Putem sa facem asta, alimentatia mea este raw vegana si ma ajuta sa simt ca sunt copil





           

Comments