Despre mine si despre sanatatea sufleteasca. Imi place libertatea


Autorul pozei:
https://pixabay.com/images/id-4372036/

Buna ziua, poate acest articol va fi frumos, voi scrie despre unele lucruri din viata mea, deci e ceva la care ma pricep, stiu ca asa este. Scriu despre prezentul din viata mea. A fi sanatos sufleteste nu este usor pentru toti in aceasta lume. Ma intreb unele lucruri. Avand in vedere ca ma intreb des unele lucruri, nu am multa pace sufleteasca. Din moment ce ma intreb des niste lucruri, este clar ca ma deranjeaza des ceva. Ma deranjeaza de exemplu subiectul mortii. Spun unii....e...oamenii mor cand vrea Dumnezeu, oricum stie El cand e mai bine sa mori. Eu spun: nu vreau sa mor cand vrea Dumnezeu, nici nu vreau sa fiu creat de Dumnezeu, sa fi fost creat de Dumnezeu in trecut. Nici nu vreau sa fi fost creat. Am spus eu ca vreau sa fiu creat? Nu. Mi-a spus un preot: Dumnezeu nu avea cum sa te intrebe daca vrei sa fii creat sau nu, nu existai. Eu sunt de acord cu preotul in aceasta privinta. Dar ar fi putut face creatia altfel. Si acum sa revin la realitate. Chiar daca Dumnezeu poate exista. Din ce stiu, parintii m-au creat. Putea ei sa ma intrebe daca vreau sa exist? Cred ca nu. Ce ar fi putut ei face? Ei ar fi putut sa se intrebe daca vor cu adevarat sa aibe un copil inainte sa ma faca. Graba strica treaba. Probabil s-au grabit. Mama mi-a spus: graba strica treaba. Avand in vedere de faptul ca oamenii care mananca^ carne se gandesc mult la ce fac uneori barbatul cu femeia, nu pot spune: ce mult au gresit parintii mei. Au gresit ca au mancat carne. Au gresit si ca au facut un copil desi nu stiau daca copilul vrea sa traiasca aici in lumea asta cam urata. Se puteau intreba unul pe altul si pe ei insisi daca vor sa aibe un copil inainte sa ma faca. Mama mi-a spus ca m-a vrut, dar mai putin ca pe primul copil. Tata a spus ca a vrut al doilea copil, un baiat. Deci nu pot spune ca nu am fost vrut deloc. Ma deranjeaza ca nu am libertatea sa mor cand vreau. Am libertatea asta, dar e dureroasa. Si nici nu stiu daca voi muri, daca voi incerca sa ma sinucid, adica sa mor cand vreau eu, nu cand vrea corpul, natura sau Dumnezeu. Eu sunt proprietatea mea, nu a corpului, a naturii sau a lui Dumnezeu. Nu imi place durerea deloc. Vreau sa am libertatea de a sti cum sa mor fara durere, asa cum mananc fara durere, ma misc fara durere si fac si alte lucruri fara durere. Nu inseamna ca vreau sa mor azi sau peste o saptamana. Dar atunci cand vreau sa mor, sa mor. Sa mor eu. Nu se spune...a murit? Deci a murit el, ea....nu a fost omorat. Adica si-a decis singur moartea. Asa se exprima oamenii. Avand in vedere ca sunt aici, si ca mai sunt si alte probleme in afara de aceasta, imi este greu. Nu imi place aproape deloc lumea in care traiesc, imi plac unele lucruri, dar ce imi place e mult mai putin decat ce nu imi place. Deci sanatatea mea sufleteasca nu este posibila in prezent. Este posibil sa fiu mai sanatos sufleteste decat in trecut. Sunt raw vegan. Imi place lucrul asta. Sunt fericit uneori. Cand, dansez. Acum fac muzica, fac melodii pe un site. Site-ul se numeste freemusic.ro . Pandemia aceasta m-a ajutat un pic. Mi-am dat seama ca a sta la distanta de ceilalti imi face bine. Relatiile dintre oameni in prezent nu sunt bune. Mai bine stam la distanta. Razboiul care a inceput ar putea sa se termine daca sta fiecare acasa mai des si relatiile internationale se fac mai rar. Ar fi bine ca intalnirile intre oameni din tari diferite sa fie mai rare, nici noi cei din acelasi oras nu ne intelegem bine, si in familie nu ne intelegem bine in fiecare zi. Se vede in familiile noastre cum sunt relatiile intre oameni, se vede si la locul de munca cum sunt relatiile intre oameni. Nu e multa fericire pe pamant in prezent si nu e multa fericire in prezent nici in viata mea. Deci stau si eu la distanta atat cat stau si cand voi mai gasi solutii pentru sanatate sufleteasca poate le voi mai scrie. Eu sunt nascut toamna. Imi place si toamna, nu imi place sa fie foarte cald dar nici foarte frig. Imi place mai mult luna august, imi place sa merg la plaja. Deocamdata atat am vrut sa scriu. O zi buna sa aveti...cititoorilor :)

Comments