Painea multa nu face bine la sanatate


Autorul pozei: https://pixabay.com/images/id-943245/

Unii oameni mananca mai mult, altii mai putin. Eu mananc mai mult ca altii, si mama manca la fel, Dumnezeu sa o odihneasca. A avut diabet. Medicii spun diabeticilor sa manance paine in fiecare zi sau aproape in fiecare zi dar spun sa manance putina. O felie sau doua, ceva de genul acesta. Cred ca nu e un sfat tocmai bun. Poate ca o felie sau doua de paine, de 3 sau 4 ori pe saptamana nu e o problema dar cred ca daca un diabetic sau oricine mananca doua felii de paine in fiecare zi....nu se va simti bine dupa mai mult timp. Parerea mea, dupa ce am incercat mai multe diete, este ca dieta raw vegana este o dieta sanatoasa. Restul nu sunt diete ce ne insanatosesc sau care sa ne faca sa ne simtim bine, sanatosi. Asa este in cazul meu. Dar pentru a ma simti bine, am nevoie in fiecare zi, si de grasimi si proteine. Adica pe langa fructe, am nevoie si de masline sau avocado si de seminte de floarea soarelui, seminte de in, nuci, migdale. Am mancat grau nepreparat termic dar nu prea mi-a placut. Poate era vechi. Iar painea, desi e buna la gust, fiind preparata termic, creeaza niste probleme in corp, incep sa apara mici dureri in corp...nu mai am atata energie cand mananc paine...ca atunci cand mananc alimente vegane crude. Carbohidratii din paine, painea fiind preparata termic, nu imi fac bine. Simteam si prea mult dulce in gura cumva....dupa o saptamana dupa ce am mancat mai multa paine in fiecare zi. Deci, daca mancati paine, cred ca ar fi bine sa nu mancati in fiecare zi. Carbohidratii simplii din fructe cred ca ne ajuta foarte mult. Se mananca prea putine fructe in prezent din punctul meu de vedere. Fructele ne ajuta sa avem un sistem imunitar mai bun. Puteti citi in acest articol despre enzimele din alimentele vegetale nepreparate termic: http://insanatosire.blogspot.com/2020/06/rolul-enzimelor-de-ce-este-important-sa.html

Comments