Va este frig toamna sau iarna? Puteti face ceva sa va fie mai putin frig


Daca nu veti mai manca atata carne...n-o sa va mai fie asa de frig...carnea face sa nu mai circule bine sangele prin maini si picioare....face niste probleme la vasele de sange si la inima.

Eu din vara trecuta pana acum cateva zile, deci un an, sau un an si o luna sau doua am avut o alimentatie raw vegana, deci numai fructe(si masline, avocado, nuci de cocos), legume, nuci(nuca, uneori migdale, foarte rar si caju) si seminte de floarea soarelui si seminte de in. De cateva zile am inceput sa mananc si paine si mancare gatita si am simtit foarte repede ca mi s-a facut frig. Mancarea gatita, fiind pusa la cuptor sau fiarta, nu ne mai incalzeste corpul, energia ei este arsa, focul asta face, consuma. Deci, avand in vedere ca toamna si iarna asta, din ce am auzit, caldura va fi mai scumpa, cred ca v-ar ajuta sa mancati mai multe mancaruri nepreparate termic. Va va ajuta si la sanatate, va fi mult mai putin probabil sa raciti. Simteam ca racesc ieri, dupa 3 zile in care am mancat si mancare gatita, azi am mancat prune, mere, seminte de floarea soarelui si de in..alimente de genul acesta si deja simt ca mi-a trecut inceputul de raceala si sunt dinou mai fericit, imi vine iar sa cant. Mancarea nu e totul, am nevoie si de prieteni....si deocamdata....oamenii din diferite cauze....nu se apropie prea mult unii de alti....ma refer la prieteni....stau la distanta....si nu cred ca e vorba doar de mine. Sanatate

Tablou facut de mine. Tata este pictor...si atunci si eu pot picta bine

Autorul pozei: Devanath de pe site-ul Pixabay

Autorul pozei: Dennis P de pe site-ul Pixabay

Comments