When in Rome, do like the romans...cred ca e bine sa nu fim prea diferiti


Fotografie facuta de: Sasin Tipchai al carui cont il gasiti pe site-ul Pixabay

Se spune: when in Rome, do like the romans. Mama mi-a spus asta. Cand esti in Roma, fa ca romanii. Cred ca e un sfat bun, dar poate nu e bine inteles. Eu inteleg ca daca as ajunge la Roma, ar fi bine pentru mine sa nu fiu prea diferit de ei, sa fac ceva din acele actiuni pe care le fac romanii. Asta nu inseamna sa nu mai fiu eu, sa fac multe din cele pe care le fac romanii si putine din cele ce le fac eu de obicei. Si aici la Constanta, cred ca imi face bine...si voua va face bine....sa nu fim prea diferiti unii de altii....si sa facem unele din cele ce se fac la Constanta. Sa merg vara la mare de exemplu. Voi....ce vreti.
Daca suntem prea diferiti, nu cred ca ne vom simti bine.

Eu de exemplu am avut o alimentatie raw vegana timp de un an si o luna....si m-am simtit bine uneori...dar nu e usor sa fii atat de diferit de ceilalti....familie, rude, prieteni...deocamdata nu voi mai fi atat de raw vegan...voi manca o data sau de cateva ori pe saptamana si mancare gatita. Nu a fost usor nici pentru mine...nici pentru cei din jurul meu sa am o alimentatie atat de diferita. Dar puterea sistemului imunitar scade destul de repede daca mananc mancare gatita asa ca nu voi manca multa si cred ca ar fi bine sa incercati macar pentru 2 saptamani raw veganismul sa vedeti ce se schimba in modul in care va simtiti. E foarte interesant. Veti fi mai fericiti. Puteti citi aici ce mananc: http://insanatosire.blogspot.com/2020/10/cazuri-de-vindecare-de-boli-grave.html.

Despre sistemul imunitar puteti citi aici: http://insanatosire.blogspot.com/2020/06/rolul-enzimelor-de-ce-este-important-sa.html
Costa ceva aceasta dieta, vreo 900 de lei/luna de persoana...nu am putut mereu sa cumpar tot ce am vrut, cred ca m-as fi simtit mai bine daca as fi putut sa cumpar tot ce aveam nevoie, toate alimentele pe care vroiam sa le cumpar.
Si mai cred ceva....ca problemele din viata se rezolva daca nu iti bati mult capul sa le rezolvi

Comments