Apreciati macar cat de cat ce aveti...totusi



Este greu aici pe Pamant....probabil tot timpul a fost greu. Dar daca e greu nu inseamna ca e bine sa ne suparam si sa aruncam cu sticle de plastic prin oras sau sa ne purtam urat cu oameni care s-au purtat frumos cu noi. In trecut ma purtam urat cu oameni care se purtau frumos cu mine...aveam problemele mele...lipsa mea de incredere in mine. Nu stiu de ce eram asa....nu stiu de ce fiecare dintre noi suntem asa cum suntem.....atunci cand suntem mici....poate suntem asa cum ne-am dorit noi sa fim....cand eram doar o celula in corpul unuia dintre parintii nostrii....sau o celula in corpul unui parinte si o celula in corpul altui parinte...nu stiu cum e....nu stiu daca avem atatea celule noi oamenii incat sa fim o celula in corpurile tuturor oamenilor sau in corpurile unui baiat si a multor fete sau fetele in corpul unei fete si a multor baieti. Dar poate atunci cand eram celula eram asa cum eram pentru ca asa vroiam sa fiu....chiar un om care nu avea incredere in el. Nu avem incredere in mine....dar eram cuminte...si imi placea sa stau cu familia mea. Apare uneori rusinea de prieteni...si atunci ne purtam ceva mai urat cu familia....dar prietenii spun ceva de genul...nu ai incredere in tine....nu cu acelasi limbaj...dar asta cred ca spun. De ce sa faci ce spun parintii...tu nu poti face ceva fara sa te ajute ei? Fiind copil...nu puteam face multe fara sa ma ajute ei dar nici nu aveam nevoie. Acum am nevoie sa fac singur niste lucruri dar pot sa le fac. Apreciez ce am in viata mea....si ma ajuta aceasta apreciere sa ma port frumos cu familia mea, cu prietenii sau cu alti oameni pe care ii mai intalnesc in unele zile.

Comments