Bolile nu le luam de la altii, ni le facem noi, poate rar le luam de la altii


Autorul pozei: https://pixabay.com/images/id-254951/

Nu le stiu pe toate dar....bolile nu le luam de la altii....nu stim de fapt care e faza cu bolile.....spunem...am racit....sau am pneumonie....dar nu stim cum de inainte nu aveam pneumonie si acum sa zicem ca avem sau ai.

Deci ce s-a intamplat? Cel putin 2 lucruri: s-a schimbat ceva in jurul nostru....de exemplu anotimpurile.....si am schimbat si noi ceva in vietile noastre. Eu am facut pneumonie...la inceputul lui aprilie 2019.....eram vegan de mai mult timp...si am mancat carne...o zi sau doua...probabil si mai multa mancare gatita...care si ea...nu e tocmai buna pentru sanatate. In aprilie nu e tocmai cald. Deci au fost niste schimbari...si am facut pneumonie. Am mancat apoi 3 zile doar fructe, am fost la spital, nu a fost nevoie sa imi scoata apa, m-am facut bine repede. Acum se poate spune ca un pic ceilalti ne imbolnavesc. Chiar si familia noastra ne imbolnaveste un pic...dar doar daca ii lasam. De obicei, cu totii ne iubim familia, dar daca nu facem tot ce fac ei nu inseamna ca nu ii iubim. Sanatatea psihica si fizica este importanta...este sanatate...doar una de fapt. Deci, acum ca e pandemie inca...sa nu va mai ganditi ca la altii e problema....problema e la voi, la mine, la noi.....cum spunea un presedinte american: Ask not what the country can do for you, but what you can do for your country. Nu va intrebati ce poate face tara pentru voi ci ce puteti voi sa faceti pentru tara voastra. Sau mai spunea probabil tot un american: if you want a job done, you've got to do it yourself. Daca vrei ca o treaba sa fie facuta, trebuie sa o faci tu. Asta cu: problema nu e la mine.....nu este adevarata....nu e adevarul ca problema nu e la mine....sau la voi. Daca am o problema, problema e la mine. E adevarat ca lumea in care traim nu e perfecta. Eu uneori am fost fericit...si pentru ca am fost cat de cat sanatos.

Covidul nu il luam de la altii daca avem sistemul imunitar puternic. Poate se intampla rar sa il luam oricum. Nimeni nu e foarte puternic orice ar face, poate doar pentru perioade scurte de timp. Asa cred eu ca sunt lucrurile oriunde...pe Pamant. In alta parte...nu stiu, nici nu stiu daca exista...viata in alta parte. Dar majoritatea romanilor nu au sistemul imunitar puternic....nici nu citesc despre cum sa aiba un sistem imunitar puternic. De ce sa asteptati sa va spuna medicii sa cititi despre sanatate? Puteti sa va cumparati o carte, mai puteti citi si pe internet, pe unele site-uri ale unor medici care chiar se pricep la ceea ce fac. Eu nu sunt medic....am citit cateva carti despre sanatate, am mai citit si pe internet, m-am mai uitat si pe youtube....am si incercat diferite diete. Putem fi puternici, sanatosi daca ne straduim pentru asta. Cred ca putem avea si salariu bun in Romania daca ne straduim pentru asta. Dar Romania in prezent este cum este, asa ca e bine sa fim realisti, sa ne dorim ce putem avea. Este bine sa fim modesti, in cazul in care putem avea foarte mult, ar fi bine sa ne gandim ca foarte mult nu este de fapt ceea ce vroiam. Daca ai foarte mult....nu ai timp. Daca ai de exemplu foarte multi prieteni...ai timp pentru toti? Sau foarte multi bani? Ai timp pentru ei? Ii poti pune in cont nu? Si ce faci cu ei? Sa spunem ca mai cheltui din ei...mai mergi in excursii...mai ajuti niste oameni saraci iar cand pleci din lumea asta...ii lasi mostenire familiei si poate o parte vor mai ajunge la niste oameni saraci. Dar ca sa ai multi bani, in cazul in care nu i-ai mostenit, si respecti legile Romaniei....e nevoie sa muncesti mult, nu prea mai ai timp de familie, de prieteni. Daca insa i-ai mostenit, intr-adevar poate e diferit. Dar eu spunem despre dorinte. Iar cei care dau din acei multi bani, o parte, nu vor foarte multi bani. Deci despre asta vorbeam, despre modestie, despre dorinte modeste. Nu foarte modeste, modeste. Si eu vreau bani mai multi...dar nu foarte multi. Cei care au foarte multi bani si nu dau o parte din ei...la angajatii lor....adica salarii mari...de care angajatii sa fie multumiti....sau daca nu dau o parte macar mica...la saraci...nu sunt fericiti...ei cauta fericirea dar nu o gasesc. Ei cred ca pot fi fericiti....desi nu dau macar putin si la cei saraci sau la cei care au totusi putin......dar ceea ce cred ei nu este adevarat. Asta este ceea ce cred eu.

Sanatate

Comments