E bine sa ne pastram puritatea, sufletul de copil


Poate va intrebati de unde am luat poza?
De pe acest site: https://www.freepictures.ro/index.php?p=pozaMarita&numePoza=fluture%20maro.jpg#pozeGratuite     ..e site-ul meu

Copii au vieti frumoase. Multi spun ca ar vrea sa fie dinou copii. Eu sunt dinou copil. Dupa ce am avut o problema, am cautat solutii si prin schimbarea comportamentului si a alimentatiei sunt dinou copil. Am 34 de ani, dar sunt copil, asa ma simt si sunt cat de cat fericit desi mai am si eu probleme. Puritatea, bunatatea, acestea ajuta sa fim dinou copii. Sunt vegan, aceasta este alimentatia mea. Iar in privinta bunatatii, mai ajut si eu saracii cand am mai multi bani in plus.

O zi buna sa aveti oameni doritori de puritate, oameni doritori de a fi dinou copii, oameni doritori de a fi dinou sanatosi,
oameni doritori de fericire, oameni iubitori

Oameni care nu vreti multi bani
Oameni care...om care citeste acum ce scrie aici.....parca va vad gandurile nu? Oare cum stiu acestea despre dumneavoastra? Glumesc

E normal sa va placa acestea din moment ce cititi acest articol
Oameni care v-ati spalat pe dinti azi dimineata.....parca stiu...multe....multe

Bine...o zi buna sa aveti....si...sa am si eu o zi buna.....
Va urez sa fiti fericiti des

Comments