Fiti intelepti...nu mai creati viata aiurea....invatati de la natura....ganditi-va inainte sa faceti copii


Autorul pozei: https://pixabay.com/images/id-4302990/

Invatati ceva inainte de a face ceva de genul acesta. O fiinta nu e un obiect. Sa faci un ceas, sa faci un microfon, sa faci un computer....cand le faci pe acestea citesti niste carti, vorbesti cu niste oameni. Educatie in privinta crearii de viata ar fi necesara in scoli. Deci daca eu nu vreau sa exist...conteaza? Pentru parintii mei conteaza, dar asa faceau oamenii copii...faceau asa..pur si simplu. Sa progresati...eu oricum nu vreau sa fac copii. Dar pregatiti-va cumva inainte....poate copilul nu vrea sa existe, nu vrea sa se nasca, poate dumneavoastra vreti sa aveti un copil, dar poate copilul nu vrea sa fie creat.....copilul este creat din celulele dumneavoastra.........si din celulele altei persoane. Barbatul si femeia fac copii dar poate vreti un copil dar nu mult. Daca nu vreti mult un copil, poate e bine sa nu faceti un copil sau mai multi. Fiinta e fiinta, pregatiti-va cumva inainte sa faceti un copil, cititi, vorbiti cu cei care mai au copii, nu e usor sa ai copii si nici viata nu e usoara. Poate ca va puteti intreba copilul daca vrea sa fie nascut, daca vrea sa vina pe Pamant cum se spune. Intrebati-va pe dumneavoastra daca vreti mult un copil, intrebati-va iubitul, iubita daca vrea un copil. Daca amandoi vreti mult un copil, atunci probabil copilul va vrea sa fie aici pe Pamant, probabil se va simti bine aici. Eu nu ma simt bine aici si nu inseamna ca am venit neaparat din alta parte. Poate parintii mei nu vroiau neaparat al doilea copil..dar asta e acum. Intrebati-va, vreti un copil, vreti muuuuult un copil? Amandoi vreti mult un copil?
O zi buna sa aveti

Comments