Foarte putin gresim noi, ceilalti gresesc mai mult



Autorul pozei: https://pixabay.com/images/id-4939303/

Nu prea are cum sa fie asa. Daca acesta ar fi adevarul, inseamna ca de fapt..ceea ce spunem....e prea rapid. Poate ceilalti gresesc mai mult decat gresesc eu sau decat gresesti tu....dar si noi doi suntem diferiti si avem o educatie diferita. Educatia mea e buna, a ta tot buna sa spunem...in acest caz. Dar e diferita. Ne iubim pe noi insine....ne iubim ideile. Dar nu inseamna ca toti vom fi prieteni cu toti. E bine sa stam la distanta de cei foarte diferiti de noi. Nu ne vom intelege. E bine sa fim prieteni cu cei cu care semanam.
Partea buna a pandemiei e ca am stat la distanta. Daca nu suntem cat de cat prieteni macar, de ce sa ne intalnim? Acum am mai putini prieteni, dar e bine sa am putini prieteni care...imi sunt prieteni, nu care se poarta frumos cu mine desi nu ar vrea sa se intalneasca cu mine.

Comments