Karma - exista? cand vine? scriu mai ales pentru tineri....restul probabil stiu deja



Eu cred ca exista karma...chiar daca nu stiu multe despre ea.....facem o fapta rea mare sau mai mare decat mica....vom simti o suferinta..nu neaparat imediat....cred ca exista si iertare....insa.....depinde ce a facut cel ce a gresit....si depinde ce iertare primeste de la cel fata de care a gresit. Ideea este ca daca nu am simtit imediat o suferinta....nu inseamna ca am fost iertati...de Dumnezeu de exemplu...sau de cel fata de care am gresit......probabil este un timp....pana la acea suferinta pe care...poate....o va simti cel ce a gresit....este un timp...nu stiu....eu asa cred ca e dar poate e altfel.....un timp in care cel ce a gresit poate face ceva pentru a il ajuta pe cel/cea fata de care a gresit. Daca a venit acea karma....acea suferinta...ne duce catre bine...eu asa cred. Dar poate uneori....nu e asa. Nu le stiu pe toate...dar cred ca daca vrem sa facem fapte bune, daca ne iubim pe noi insine si pe inca cativa oameni....daca facem fapte bune des.......cred ca vom fi bine.

Comments