Nu stiu de ce se ajunge la inchisoare in Romania, un om canta in inchisoare, poate putem face o rugaciune pentru el



Eu am frica de inchisoare, sa spun adevarul, desi am greseli mici in viata
Doar ca vad ca ajung la inchisoare oameni care...nu trebuia din punctul meu de vedere sa fie in inchisoare

Era o stire pe care am citit-o. Cineva a furat dintr-un magazin ceva ce costa 12 lei. A intrat la inchisoare 9 luni...nu cred ca e normal sa fie legea asa...cine stie ce se intampla in inchisori. Nu stiu ce a facut cel din videoclip, el spune ca a furat. Nu prea cred ca el e cel din stirea aceea dar oricum, nu cred ca vrea nimeni sa ajunga la inchisoare, chiar daca ar fi furat mult.
Aproape doar pe cei care gresesc foarte putin ii prinde politia...pe cei care nu sunt puternici.
Ar fi cha cha cha sa fim cu totii atat de buni cat putem fi.
Unii care nu sunt buni, si nici asa si asa si spun ca nu pot fi mai buni de atat, adica...nu pot fi de fapt buni.....sau asa si asa, nu se straduiesc deloc.
Un om canta din inchisoare, cine vrea sa faca o rugaciune pentru el cred ca face o fapta buna.
Fapta buna ne ajuta sa fim sanatosi



Daca vreti sa va uitati si la acest videoclip de mai jos, uitati-va, mai aflati ceva care poate va ajuta, dar injura un pic cantaretul :)



Comments