Pentru cei ce vor sa afle ce nu stiu



Sa spunem ca vreti sa aflati ceva, ceva ce nu stiti si poate va ajuta...si poate ajuta si pe alti oameni. Pentru a afla, e nevoie sa spuneti adevarul...sa nu fiti mincinosi...sa fiti curajosi. Nu sa spuneti tot despre voi cand va intreaba cineva....dar sa spuneti adevarul. E greu uneori....si uneori nici nu cred ca e bine sa il spuneti sau sa il spun. Am gresit demult fata de cineva si am spus adevarul dupa aceea acelei persoane. M-a ajutat acest lucru, dar el este un om bun. Deci....fiecare face cum crede ca e bine, dar eu cred ce am spus mai devreme....pentru a afla adevarul in privinta sanatatii sau...in privinta unui mod bun de educatie sau in alte privinte......e nevoie sa spuneti adevarul...nimeni nu e perfect...faceti cum credeti voi ca e bine.

Au pus data gresit, am scris articolul azi...6 octombrie 2021.

Comments