Sa ne cinstim parintii dar si ei sa ne cinsteasca pe noi


Ar trebui sa scrie in Biblie ca parintii sa isi cinsteasca copiii nu doar copiii pe parinti. Parintii isi iubesc copii? Atunci sa ii cinsteasca si copii sa isi cinsteasca parintii. Suntem liberi asupra noastra. Daca eu vreau sa mor....sau sa nu exist...am 34 de ani....nu inseamna ca nu imi cinstesc parintii. Daca viata va fi frumoasa in viitor, nu inseamna ca o voi vrea. Poate vreau ceva frumos, poate nu.
Poate nu vreau nimic. In prezent, viata mea nu e frumoasa, e asa si asa. Am si frumos si urat in viata. Imi cinstesc parintii, le vorbesc frumos, daca am bani in plus si au nevoie, le dau, si am facut si alte fapte care arata ca ii cinstesc. Si ei m-au cinstit pe mine, dar eu i-am cinstit, i-am respectat mai mult decat ei m-au respectat pe mine. Sa ne mai luam si dupa noi, dupa mintea noastra, dupa sufletul nostru, nu doar dupa preoti, sau carti, sau altii.

Comments