Starea de sanatate in prezent in comparatie cu cea de acum 20 - 30 de ani


Autorul pozei: https://pixabay.com/images/id-6701410/

De ce sunt mai multe probleme cu plamanii in prezent decat acum 20 sau 30 de ani? De ce? Pai de ce? Sa ne gandim la trecut. Acum 20 sau 30 de ani erau atatea masini? Nu. Deci oamenii mergeau mai mult pe jos. Faceau mai multa miscare. Facand miscare, respirau mai mult oxigen, plamanii erau folositi mai mult, erau mai sanatosi. Se spune: functia face organul. Dar nu numai asta. Alimentatia in timpul comunismului era diferita, era ceva mai sanatoasa decat cea din prezent. Din ce mi-au spus parintii, rudele....nu se manca atata carne cata se mananca in prezent. Eu, acum 2 ani si ceva, timp de mai multe luni nu am mancat carne....intr-o zi am mancat totusi carne si dupa o zi sau doua am facut pneumonie. Era primavara, era frig. Am mancat 3 zile fructe proaspete si apoi am fost la spital, nu a fost nevoie sa imi scoata apa de la plamani. Dar in timpul comunismului se muncea fizic mai mult decat in prezent cred eu....si nici nu se muncea atata la computer. Computerul face niste probleme corpului nostru.....acest lucru slabeste sistemul imunitar cred eu. Deci in ultimii 30 de ani, oamenii nu s-au gandit aproape deloc la sanatate....si asta se vede in prezent. Poate nici in timpul comunismului nu se gandeau la sanatate, dar...din motive financiare poate....plata datoriilor Romaniei......se manca mai sanatos. Multa sanatate va urez

Comments