Cineva...care probabil e puternic sau puternica are incredere in noi

Are? Are. Bineinteles. Pai va dati seama ce libertate avem? Daca eu vreau, DAR NU VREAU, sa ies pe strada si sa bag cutitul in cineva, pot face asta, teoretic. Cineva are incredere in noi daca ne-a dat atata libertate. Cred ca ne putem bucura ca cineva ne-a dat atata libertate. Natura are incredere in noi, poate nu foarte multa, dar are, poate mai sunt si altii mai mici ca ea, pe care nu ii stim, dar sunt puternici si puternice si au incredere in noi. Are incredere ca suntem buni sau asa si asa macar. Si eu am incredere ca majoritatea oamenilor de pe Pamant sunt buni. Dar unii nu sunt buni. Dar aceia nu sunt multi, ca procent din populatia de pe planeta, si nici nu sunt puternici, desi eu inainte credeam ca sunt puternici sau poate si voi inca credeti ca sunt puternici. Unii au tancuri, avioane....siii? Au tras cu ele in noi pana acum? Ceva i-a oprit sa faca asta. Bine ca ceva i-a oprit. Cei care fac fapte rele sunt fricosi...mai fricosi ca noi. Frica e o problema sufleteasca, unii din aceia care fac multe fapte rele poate isi revin. Cine stie din ce cauza faceau fapte rele.

Sa aveti o zi buna, oameni in care am cat de cat incredere

Comments