La baza acestei lumi se afla o uratenie cam mare


Autorul pozei: https://pixabay.com/images/id-6624115/

La baza acestei lumi se afla o uratenie cam mare, o lipsa de libertate. Nu vreau sa mananc, dar imi vine, nu vreau sa fac copii dar uneori imi vine, ma refer la organele sexuale, nu la dorinta mea, e dorinta corpului de a avea copii, nu a mea. Nu vreau sa traiesc, nu vreau sa exist dar dorinta de a muri e vazuta ca o boala psihica. Sau dorinta de a nu exista. Sa te sinucizi e foarte greu. Oamenii te duc la spital si te aduc inapoi la viata si apoi ori te lasa sa te intorci acasa ori de duc la un spital de boli psihice de unde te lasa sa pleci sau nu.
Dar eu nu mai mananc produse animale, si dorinta de sexualitate e mai mica, dar este. Parintii mei mancau produse animale in trecut, atunci cand m-au facut, in luna aceea, probabil mancau produse animale. Era greu pentru ei sa nu faca copii. Pe primul copil l-au vrut mult din cate am inteles, pe mine, pe al doilea, mama m-a vrut mai putin. Poate daca nu manca produse animale, carne, peste, oua, lapte, ar fi putut spune NU, dar asa, cu ce se intampla in corpul ei, a spus DA desi nu prea vroia sa faca al doilea copil. Nu prea m-a vrut mama. Tata m-a vrut. Dar nu prea a petrecut timp cu mine tata dealungul vietii, desi daca s-ar fi straduit, ar fi gasit timp. Pana la urma mama a petrecut mai mult timp cu mine decat el, m-a iubit desi nu prea m-a placut. Mamele isi iubesc copii mai mult ca tatii. Ma deranjeaza mult consumul de carne. Pentru libertatea voastra si a copiilor vostrii, mancati si voi mai putina carne, mai putine produse animale.
Multumesc ca ati citit

Comments