O problema a vezicii urinare....poate trece cu o alimentatie raw vegana

Autorul pozei: https://pixabay.com/images/id-5479371/

Am avut o problema la vezica urinara....mergeam des la baie......si mi-a trecut, m-am vindecat cu o alimentatie raw vegana. Am citit cartea Studiul China si m-am mai uitat pe youtube la diversi raw vegani care au aceasta alimentatie de multi ani. Si ei s-au mai vindecat de anumite probleme de sanatate. Si eu mai aveam o problema de sanatate la inima....extrasistole....si mi-au trecut schimband alimentatia. Acum sunt vegan, nu mai sunt raw vegan, mai mananc si fasole, orez si alte mancaruri gatite dar imi dau seama ca am nevoie sa mananc multe alimente asa cum sunt ele, fara a le prepara termic. Fructe, legume, unele seminte care pot fi mancate fara a fi preparate termic, nuci.
Multa sanatate

Comments