Putem refuza ambulanta de cate ori vrem


Autorul pozei: https://pixabay.com/images/id-1005433/

In luna martie, anul acesta, tata a chemat ambulanta sa o i-a pe mama la spital ca avea glicemia foarte mare. Glicemia era 800, 900, ceva de genul acesta. A venit ambulanta, mama a refuzat sa mearga cu ei. Au plecat. A chemat tata ambulanta inca o data. A plecat iar. A venit o vecina care a chemat si ea ambulanta, din cate tin minte ea a chemat ambulanta, si s-a purtat urat cu mine, a spus ca ar chema politia pentru mine, eu o aparam cat puteam pe mama, dar am vorbit cat am putut de frumos, mama nu a vrut sa intre vecina la ea in camera, nu am lovit pe nimeni, am fost bland si ferm, dar cand a venit ambulanta a 3 a oara, cei de la ambulanta au spus ca a treia oara nu poate refuza. Ii facuse matusa mea insulina, mama era cat de cat bine in sensul ca vorbea cu noi si in ambulanta a putut sa stea in fund, zambea putin si mi-a cerut insulina. I-am dat insulina. La spital, fiind pandemia nu am putut intra. Am depus cerere si m-au lasat sa intru cand deja nu mai putea vorbi si era aproape moarta. Am sunat si am vorbit cu cei de la spital inainte sa o vizitez si mi-a spus cineva de acolo ca mama era bine, a mancat ceva si peste jumatate de ora nu s-a mai simtit bine. E adevarat ca mama probabil nu vroia sa mai traiasca, dar ea nu a vrut sa mearga la spital, a refuzat de 2 ori iar a 3 a oara, cei de la ambulanta au spus ca nu mai poate refuza ambulanta. Atunci mama a spus ca merge cu ei. Eu mi-am iubit mama mult. Ce veti FACE ACUM MEDICILOR? S-ar putea sa inceapa APOCALIPSA PENTRU UNII MEDICI, karma vine la toti. De mine v-ati batut joc 10 ani cu pastile de la psihiatrii care m-au chinuit. Nu mai puteam sa stau la coada la magazin ca faceam pe mine, pastilele alea imi faceau creierul sa strige din cauza ca erau ca un detergent, nu erau pastile care s-a ma ajute. Unele ma faceau foarte agresiv iar de la altele nu mai aveam aproape deloc energie. Oricum nu imi place sa iau pastile. Hai medicilor, reveniti-va, lasati oamenii sa isi viziteze membrii familiei in spital cand inca sunt vii. Cam ciudata pandemia asta. Si inainte de pandemie, inainte de pandemia de covid care a inceput in 2020 in Romania, nu puteam sa vizitez pe cine era in spital, era altaceva, era gripa si tot nu puteam vizita. Cred ca ascund ceva medicii. Cei care vreti sa faceti ceva in privinta asta, poate putem face ceva cu intelepciune si iubire si cu o gandire libera. Eu voi face asta, poate vreti sa faceti asta si voi, cand trecem pe langa spitalul Mare, Spitalul Sfantul Andrei din Constanta, sa spunem in mintea noastra: IUBIRE. Poate si un gand bun ajuta in acea zona unde e de fapt putina iubire. Medicii de la spitalul Mare, in prezent, desi poate isi fac treaba bine, nu sunt empatici.
Hai hai iubire, Hai hai iubire, Hai hai iubire, Haaaaaai

Comments