Daca iubesti o persoana, iubeste-o. Nu ii spune...nu te iubesc...pentru ca te iubesc

Autorul pozei: https://pixabay.com/images/id-2585069/

De exemplu Dumnezeu..daca exista, zice:
Nu vei muri acum...pentru ca te iubesc....vei muri peste 7 ani.
Dar...vor fi 7 ani urati...spun eu
Poate vor fi urati...spune El...dar dupa aceea....foarte mult timp...sau vesnic....vei fi bine
Eu spun: Nu vreau ce spui tu
El spune: Pentru ca te iubesc....pentru 7 ani....nu ma intereseaza ca vrei sa mori acum
Eu ii spun: Nu ma mai iubesti in acesti 7 ani
El zice: Nu prea...asta e
Eu spun: Ei lasa..atunci...ca vezi tu

Nu merge asa. In exemplul acesta...spune Dumnezeu ceva de genul.....am facut si eu cateva greseli si 7 ani iti va fi greu dar apoi mult timp sau vesnic iti va fi bine......mai iarta-ma si tu.

Dar in rugaciunea Tatal nostru.....doar noi ne cerem iertare.......
E adevarat ca sunt cuvintele.....noastre...si noi ne cerem iertare.....dar Dumnezeu nu isi cere iertare....
Nu stiu daca in Noul Testament....Iisus si-a cerut iertare de la cineva.....si spunea ca e smerit
Nu cred ca Iisus nu a gresit niciodata....sau daca exista...nu cred ca Dumnezeu nu a gresit niciodata....uitati-va la noi.....creatia Lui....
Daca noi gresim....si El a gresit...macar putin

Respectarea libertatii celuilalt....atata timp cat nu vrea sa te omoare...si e nevoie sa te aperi...poate..un pic agresiv......este iubire

Respectarea libertatii celuilalt este iubire


Comments