Majoritatea stiu...dar scriu pentru cei care nu stiu

Planeta Pamant....este planeta nesimtirii, planeta unde sunt fiinte care se bucura intr-un mod urat. Este iubire pe pamant, dar nu multa. Nu este planeta iubirii, planeta Pamant. Nu stiu daca mai exista alte planete. Pe pamant este greu, uneori este frumos. Insa frumusetea naturii nu este adevarul. Daca am vedea de sus orasul Constanta, ca o pasare ce zboara, am spune ca este frumos, mai ales daca am zbura deasupra plajei. Daca ne-am duce in zbor la munte, am spune....ce planeta frumoasa. Dar planeta Pamant este frumoasa fizic. Sufletul planetei nu este frumos si probabil nu va fi niciodata. Sufletul planetei este nerabdator si agresiv. Ce sa spun, probabil majoritatii oamenilor de pe pamant le place aici, mie nu imi place, eu sunt bland. Planeta aceasta este agresiva si fricoasa

Comments