PROBABIL e adevarat: I-am descoperit fara sa vreau.....se pare ca farmacistii ne fac niste chestii pe care nu le stim

Autorul pozei: https://pixabay.com/images/id-308715/

Eu am depus mult efort cand am jucat tenis, luasem suplimente de la farmacie. Calciu, Magneziu si Zinc si alt supliment cu Calciu...era soare puternic...am jucat 3 ore......mi-a batut inima tare, nu prea mai puteam respira, creierul nu a mai mers bine pentru cateva zile. Apoi cei de la salvare au vrut sa spuna ca sunt nebun....poate pentru a nu fi prinsi.....se pare ca ne pot auzi gandurile...nu la toti romanii neaparat...poate ca pot vedea si ce vedem. Poate si politia sau armata e implicata in asta, vad ca acum in pandemie armata s-a apropiat mult de medici. Unii medici sunt casatoriti cu cei de la Serviciul Secret de Telecomunicatii, am cunoscut pe cineva care avea tatal la STS si mama medic. Medicii, armata, politia si politia secreta sau ce or fi ei, fosti securisti sau ce sunt, sunt apropiati unii de altii.
Sa facem si noi dreptate cum putem, sa punem si putina iubire in dreptate dar sa facem fiecare ceva pentru a ne respecta pe noi insine si pe ceilalti.


Comments