Suplimentele de Calciu, Magneziu si Zinc si Suplimentele de Calciu nu fac bine la sanatate

Autorul pozei: https://pixabay.com/images/id-3308110/
Am avut probleme la inima, la plamani si la creier acum 12 ani. Am fost la un meci de tenis si am luat suplimente din acestea. In loc de 2 pastile pe zi, am luat 3. Am gresit un pic. Dar jucam tenis si inainte sa iau astfel de suplimente si nu am avut probleme. Cand am luat aceste suplimente, 2 pastile de supliment cu Ca, Mg si Zinc si o pastila de Ca si am jucat tenis vreo 3 ore, am avut probleme la inima, plamani si la creier. Soarele era puternic....am gresit si eu....au gresit si farmacistii ca au vandut asa ceva.....au gresit si cei care au facut suplimentele. Ar fi bine sa spuna farmacistii ca suplimentele sunt riscante, mai riscante decat tigarile.


Comments