De ce au mai venit a-3-a oara?



Am gresit si noi cei din familie, dar libertatea mamei mele nu a fost respectata. Nici de noi cei din familie, trebuia sa ne straduim mai mult pentru ea.......dar libertatea ei nu a fost respectata nici de cei de la ambulanta. Daca mama a refuzat....de 2 ori......de ce au mai venit a 3 a oara? Puteau intreba la telefon.....cand tata a sunat a 3 a oara: de ce ne mai chemati daca doamna refuza? Lui ii era frica pentru ea....dar mama merita o moarte mai frumoasa.......putea macar sa moara acasa......linistita. Nu stiu ce a fost in spital.....am putut sa o vizitez cand era deja in coma.............era pandemie de covid.......si am ajuns sa o vizitez cand era deja in coma. Ea cand a ajuns la spital, nu era in coma. Cand am sunat la spital......a doua zi dupa ce a fost dusa acolo........a spus asistenta: "mama dumneavoastra era bine........a mancat ceva.............dupa jumatate de ora i s-a facut rau si a intrat in coma." Poate asa a fost bine pentru ea......ea nu prea mai vroia sa traiasca.......... Cred ca e ceva ciudat cu aceasta pandemie.....poate mama de fapt a fost ucisa. As vrea ca cei de la spital sa imi dea inregistrarea video.....de pe holurile spitalului. Din cate am inteles.....in camerele unde stau pacientii nu sunt camere de filmat. Dar nu vreau sa fac cerere de ancheta la politie. Cred ca unii politisti sunt corupti. O zi buna si libera sa aveti. Sper sa se faca dreptate. Am si un tata......nu vreau ca cei de la spital sa il ucida. Sper sa se faca dreptate...asa....cu...putere si blandete. Nu multa blandete....cat de cat. Toti gresim....dar nu toti facem greseli foarte mari. Nu toti suntem nemernici




Comments