Foarte probabil este ca cei de la Spitalul Mare din Constanta umbla cu tehnologii rele

Autorul pozei: https://pixabay.com/images/id-3763664/

Au, probabil, o tehnologie cu care intra in capul meu de la distanta pentru a spune despre mine ca as fi nebun, bolnav psihic. Am cumparat mai demult, acum 13 ani, de langa Spitalul Mare niste suplimente cu Calciu , Magneziu, Zinc si unele cu Calciu. De 11 tot se straduiesc sa imi faca ceva. E greu. E nevoie sa fie oamenii ceva mai buni. Eu am facut ceva fapte bune. E nevoie sa mai faca si altii, nu asa putini. Acum 13 ani am cumparat suplimentele....am mers la tenis....si era soare...era foarte cald....am depus mult efort....iar apoi am avut probleme la inima, plamani si creier. Am jucat mult tenis inainte sa iau suplimentele.....si nu am avut niciodata pana atunci vreo problema de la efort.
Sa le fie rusine, majoritatii constantenilor, multe energie negativa in acest oras din cauza ca sunt multi nemernici in acest oras. Si multi nesimtiti dar....na...ce sa-i faci. Macar sa se schimbe ceva in bine in Constanta...cat de cat acolo.....cativa oameni macar sa inceapa sa se straduiasca sa fie asa si asa.....daca nu vor sa fie buni.


Comments