Mersul la Biserica intr-un fel m-a ajutat...dar...in acelasi timp...mi-a facut si probleme

Autorul pozei: https://pixabay.com/images/id-2217785/

Unele invataturi din Noul Testament m-au ajutat. Scria acolo ca a spus Iisus: In lume, necazuri veti avea, dar indrazniti, eu am biruit lumea. Am devenit un pic mai indraznet. Dar tot in Noul Testament scrie ceva de genul: sa nu aveti decat un invatator, pe Iisus, spunea el...sa fie doar el invatator. Dar spunea acolo ca vor veni altii care vor face mai multe decat el. Daca vor face mai multe decat el, nu ar fi si ei invatatori...? Mai zice Iisus in Noul Testament ca cine scoate sabia de sabie va pieri dar si ca el nu a venit sa aduca pace, ci sabie, sa ii desparta pe copii de parinti....sau pe frati de alti frati....ceva de genul acesta. Probabil spunea asta in sensul de a deveni oamenii mai buni la suflet...chiar daca altii din familie nu vor sa fie asa. Dar exprimarea sa in acest caz este agresiva.

Ce nu imi place este ca ortodocsii sunt mandrii, desi Iisus spunea ca e bine sa fim ca el, blanzi si smeriti cu inima. Daca vor crestinii ortodocsi sa fie blanzi si smeriti cu inima, ar fi bine sa nu mai spuna ca alte religii nu sunt bune....cum ar fi crestinismul catolic, sau religia islamica, sau religia budista sau cea hindusa nu ar fi bune. Cei de religie islamica din cate am inteles invata de la fiecare religie cate ceva, de la fiecare om care a iesit in evidenta prin ceva bun si a carui invatatura se gaseste in cartile religioase...carti din religia islamica sau din alta religie.

La Biserica se vorbeste mult de Dumnezeu, de Iisus, se mai vorbeste si de Maica Domnului putin....dar pentru ca se vorbeste atat de mult de ei in slujbele religioase care dureaza vreo 3 ore....se creeaza la unii oameni.....cel putin in cazul meu s-a creat.......un mod de gandire gresit. Unii oameni cu probleme sufletesti....ajung sa aibe probleme sufletesti si mai mari dupa ce merg la Biserica. Oamenii cu probleme sufletesti sunt fragili....eu asa sunt destul de des.......si ajung sa am tot felul de ganduri negative sau prea mandre...daca merg la Biserica sau daca citesc carti ortodoxe.

Biserica m-a ajutat sa fiu ceva mai indraznet....si sa am uneori o stare sufleteasca mai buna....oferind saracilor cate ceva din ce am in plus


Comments