Am impresia ca am de-a face cu o planeta nemernica...poate iubeste mult spectacolul...dar spectacolul nu este iubire

Autorul pozei: https://pixabay.com/images/id-23593/

Eu nu mai mananc carne de aproape doi ani si cred ca planeta aceasta...care cred ca este o fiinta vie......este deranjata de acest lucru. Animalele, oamenii sunt copii acestei planete, si plantele sunt copii ei...iar acest Tata pe care suntem, Mama fiind luna si Fiul fiind soarele, este deranjat de bunatatea mea sufleteasca. Dar este si mincinos acest Pamant...ne spune sa fim buni....dar cred ca mie imi spune...sa nu mai fiu atat de bun...dar el....ii pune pe unii copii sa ii manance pe alti copii ai lui. Este...poate....un echilibru...un fel de sistem imunitar....dar este un sistem imunitar ce nu are mila. Eu nu sunt asa, mie imi place mila

Comments