Ajutor pentru schizofrenici - sa ai incredere in tine



ODIHNIŢI-VĂ
Cum să facem să dispară vocile?

Mancati mancaruri care va plac mult. Va va mai trece depresia.

Tineti post o zi..nu neaparat 12 ore....cat credeti ca va face bine. Mancati putin. Beti apa putina...sau cata vreti. Postul va da o putere in plus.

Puneti niste ulei de floarea soarelui pe capul dumneavoastra, peste urechi, peste pleope....va va apara

Daca ati cumparat un supliment cu Calciu de la vreo farmacie, acela ar putea fi cauza schizofreniei. Dupa ce am cumparat Calciu de la o farmacie, dupa ce am luat prima pastila, mi-a vibrat ceva in spatele capului si....in noaptea acelei zile, am visat urat si mi-a vorbit o femeie speriindu-ma ce tragea de mine sa ma scoata din corp prin spatele capului.
Probabil se afla un fel de cip-uri in unele suplimente din farmacii.


Sa nu ne concentram des asupra simtului auzului

E nevoie ca cei cu aceasta problema sa aibe o activitate. Eu am aceasta problema dar m-am mai vindecat. Creez muzica si...pentru a-mi vindeca creierul...vorbesc cu mine in timp ce lucrez. Fac asta.....fac cealalta. Si cei ce stau mult timp singuri....au nevoie sa scoata cuvintele din sufletul lor...din creierul lor. Daca nu le scot....se aduna multa energie in creier....si mintea....se strica.

Putem sa facem sa dispara vocile....cu puterea mentală...putem sa dam delete la voci....sa le ștergem....fără a folosi cuvinte. Dar nu e un obicei tocmai bun. Putem sa ajungem sa ne obisnuim asa....si nu ne face bine. O idee ceva mai buna este sa cream o energie benefica...eventual colorata....in creierul nostru care lupta cu energia negativa ce intra in creierul nostru, sa ii facem ceva acelei energii negative, sa o facem sa pulseze, sa o indepartam...sa reactionam. E bine sa reactionam....nu e bine sa stam infricosati...paralizati. Cred ca ne ajuta sa fim calmi intr-o astfel de situatie.
PUTEM SA NE VINDECAM

Fiecare cu solutiile sale. Pentru moment, unele solutii la care ma gandesc ma ajuta. In timp, imi dau seama ce imi face bine si ce nu.
Sa ai incredere in tine, tu ai solutia pentru problema ta, chiar daca poate tot tu ai creat-o.
Putem invata si de la altii.

ACEASTĂ PROBLEMĂ E PREA TÂMPITĂ CA SĂ EXISTE. NU, NU AUD VOCI

E important să bem multă apă, 1.5 - 2L pe zi.
Nu e bine sa mancam des carne....iar in dieta zilnica...va recomand sa aveti minim 3 fructe....si niste legume....ori varza cruda....sa va faceti o salata.....ori rosii cu ardei.....ceva de genul acesta.
Fructele, legumele....proaspete....nepreparate termic.....contin enzime...care ne ajuta corpul sa regenereze tesuturile, celulele, organele ce au probleme. Enzimele sunt ca niste mici muncitori....in corpul nostru.....de care...avem nevoie.
In corp sunt produse enzime...de catre ficat. Ficatul produce mai multe enzime pentru a metaboliza nutrienții, medicamentele, substanțele chimice toxice și alți metaboliți (produse ale metabolismului).
Metabolismul este totalul proceselor complexe de sinteză, de asimilare (cu înmagazinare de energie), de degradare și de dezasimilare (însoțită de eliberare de energie), pe care le suferă substanțele dintr-un organism viu. Chiar daca ficatul produce enzime....avem nevoie si de enzimele din alimente.

E important sa muncim fizic....sau sa facem o alta munca, dar orice am munci, e bine sa muncim ce ne place. Din cand in cand....e bine sa facem sport....pentru jumatate de ora macar....mai ales daca munca noastra nu este fizica. Ne ajuta si sa ne odihnim.
E important si sa avem prieteni....cred ca majoritatea oamenilor vor sa aibe macar un prieten sau o iubita. Chiar si o singura persoana ne poate ajuta mult sa avem o stare sufleteasca buna.
In prezent....am o iubita online.....si acest lucru ma ajuta sa ma simt bine. Prieteni am mai avut......izolarea.....nu prea imi face bine....mai ales acum....cand nu stau bine din punct de vedere financiar. Daca aveam ceva bani....ma puteam distra si singur....poate puteam sa ma simt bine o perioada si fara prieteni. As fi mers la munte...sau as fi vizitat un oras frumos....
Ee....cred ca daca depunem un efort constant pentru a realiza ceva.....foarte probabil...vom reusi....atata timp cat nu ne dorim ceva foarte greu de realizat.....de exemplu...sa ajungem pe luna.
Multa sanatate, sa aveti o zi odihnitoare

Surse online:
https://www.doctorulzilei.ro/7-semne-si-simptome-ale-ficatului-gras-pe-care-trebuie-sa-le-cunoasteti/
https://dexonline.ro/definitie/metabolism

data accesarii site-urilor: 23.07.2022


Comments