Sanatatea sufleteasca este o decizie: daca spui...am o problema sufleteasca, atunci ai o problema sufleteasca; daca spui...sufletul meu este sanatos....atunci sufletul tau este sanatos


Picture author: https://pixabay.com/images/id-4052354/

Daca esti trist....nu inseamna ca sufletul tau este bolnav.....tristetea apare de obicei la toata lumea....si de obicei....la toata lumea....dispare....la un moment dat.
Ma bucur ca mi-am dat seama de acest lucru.
Am propria parere despre mine insumi si probabil este diferita de cea a altor oameni.
Sunt oameni care au o parere buna despre mine si oameni care nu au o parere buna despre mine. Noi oamenii suntem diferiti.....si aceasta nu este o problema.
Am o parere buna despre mine....sufletul meu este sanatos....si nu am nevoie sa stralucesc mereu.



Comments